סגור תפריט X

מחפשים בין אולמות אירועים במרכז ומוצאים את הטוב ביותר

יש הרבה אולמות אירועים במרכז אך רק מקום אחד שהכי מתאים לכם מכולם. זאת אומרת שגם אם לרבים יש דעה אחרת, אין הדבר משנה מפני שהתאמה היא עניין אישי בלבד. עם זאת, חשוב להבין שהרוב בהחלט מבין עניין ויודע לזהות את הטוב ביותר. לכאורה מדובר בסתירה, אך לא כך. עקרונית, יש פרמטרים אובייקטיביים שמתאימים לכולם ואלה נמצאים תחת הגדרה של איכות. הכוונה ליותר עיצוב, מיקום יותר מוצלח וכמובן שירותים ברמה גבוהה. לאנשים יש הסכמה בעניין זה ובצדק. 

עם זאת, יש דברים נוספים העומדים כנגד כל הטוב הזה והכוונה בעיקר לעלות. עבור איכות משלמים אך לא בהכרח את אותו המחיר ושם נמצא ההבדל הגדול: כמה בדיוק שווה האיכות שמציעים לנו והאם זה מתאים לצרכים שלנו?

איך אנו יודעים אם מקום הוא איכותי?

אם בעבר הלא רחוק היינו נדרשים לאינטואיציה וחיבור למביני דבר, הרי שכיום כשהכול גלוי, ידוע וזמין לחיפוש מהיר ברשת. מנגנוני הפידבק שממוקמים בכל מאגר מידע בתחום נותנים תשובה מספקת בדרך כלל. חשוב להבין שלעתים מדובר בפידבקים מזויפים כך שכדאי לבצע הצלבות ממספר מקומות. כאשר אתם נתקלים במקום הזוכה להערכה בקרב הלקוחות שנהנו משירותיו, סביר להניח שלמקום זה יש מוניטין גבוהה. מוניטין טוב מהווה תעודת ביטוח חשובה שתעזור לכם לגבש עמדה לגבי המקום. אין להסתפק בכך ועליכם להתרשם בעצמכם מהמקום והיחס. 

מקום טוב יודע להתייחס באדיבות לכל מתעניין ולהציע מידע שקוף וברור לגבי עלויות וכן זמינות לאירוע. אם שוכחים לחזור אליכם, אם מתחכמים אתכם, אם מייבשים אתכם עם סיפורים ארוכים, כנראה שמישהו שם נח על זרי דפנה. זהו הזמן לפרוש ולחפש את הפנינה שלכם במקום אחר.

כמה מילים על איכות ועלות

לאחר שסיננתם מספר אולמות אירועים במרכז שמקרינים איכות, סביר להניח שתתקלו בבעיה מוכרת. המקומות האלה יודעים שהם איכותיים וגם הלקוחות שלהם. לכן סביר להניח שתתקלו בלפחות באחת משני הבעיות:

• בעיית זמינות – מקומות בעלי מוניטין נוטים להיות מבוקשים הרבה יותר ולכן גם תפוסים.

• בעיית עלות – מקומות מבוקשים נוטים להעלות מחירים.

לא חייבים לשלם יותר בשביל לקבל עוד

עם עבודת שטח וקצת גמישות ניתן לשלם פחות. קבלו מספר אלמנטים חשובים שיעזרו לכם לקבל הצעות נוחות מגני אירועים וכן אולמות אירועים במרכז, דרום או צפון:

• כל המקדים הרי זה משובח. לכן, תנסו לקבוע תאריך זמן רב מראש. המקומות אוהבים וודאות ואלה ישמחו לסגור אתכם מוקדם ככל האפשר.

• המקומות יעדיפו לסגור עם אנשים נחמדים ואמינים. אל תתווכחו ואל תעלבו שכן התנהלות עניינית, עקבית, אמינה וחיובית טובה לכם.

• תנסו לארגן אירוע בתאריך בעייתי, אך לא לכם. יש רשימת תאריכים שבהם לא נהוג לקיים אירועים, אך מותר. תאריכים הם זהב טהור עבור מי שלא מדקדק בקלה כחמורה.

• עדיף ללכת על אירוע בחורף ויהיו אף כאלה שיעדיפו לקיים אירועים בתאריכים בהם אנשים עסוקים באירועי בידור ונסיעות. מונדיאל, ארוויזיון, ימי בחירות וכו'. מדובר בתאריכים בעייתיים, אז בזהירות. 

מחפשים מקומות שמתגלים בדיוק עכשיו

נישת האירועים חמה ותוססת. מידי פעם נפתחים מקומות חדשים ואילו מקומות אחרים מחליפים הנהלה. זהו כר נרחב להזדמנויות עבור אלה שיש להם חושים עסקיים מפותחים. עובר זמן מסויים מהרגע שמתחילים לגלות מקום איכותי ועד הרגע שהדבר מתורגם לעליית מחירים. זהו הזמן שבו אתם רוצים לסגור תאריך. 

איך מתחילים? נכנסים לאתר ומזינים למערכת החיפוש המתקדמת של טנקום את כל מה שחשוב לכם. כל שנשאר לכם לעשות הוא להשאיר פרטי קשר ולהתחיל לקבל הצעות מאולמות אירועים במרכז או פריפריה.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.