סגור תפריט X

גני אירועים באווירה כפרית

גם האנשים הכי אורבניים נמסים כשיש קצת ירוק בסביבה. זה כיף, זה נעים ומרגיע. גני אירועים בעלי מוניטין ורמה יעשו הכול בכדי שתרגישו אצלם הכי טוב שרק ניתן והם ידאגו לסביבה נוחה ומגוונת שמתאימה לכל אחד ואחת.

אתם חונים במגרש חנייה מרווח ומתחילים לצעוד בין עצים וצמחיה עשירה. בכניסה לגן האירועים ממתינים לכם אנשי הקבלה ואלה מלווים אתכם לאירוע שלכם. הכל שקט ונעים, אך ברור לכם שבקרוב יתחיל פה האירוע שתכננתם בחודשים האחרונים במאמץ רב. נרגשים אתם שותים משהו קל בזהירות בכדי לא ללכלך את הבגדים היפים ולא למרוח את האיפור ומתמקמים באזור קבלת הפנים. זהו הרגע האחרון שבו תוכלו להיות עם עצמכם. אתם שומעים את הצעדים של האורחים המקדימים ונותנים מבט אחרון ביקיריכם. מתחילים. 

יש מקום לכל גחמה

מתוך גני אירועים רבים שבדקתם יש רק אחד שהוא בדיוק בשבילכם. בחנתם את כל החללים שבהם תבלו יחד עם האורחים שלכם. הכניסה מלאה בירק, ופכפוך המים בבריכת דגי הנוי מקבל את פניהם של הבאים. לאחר מכן נכנסים לעולם אחר שכולו קסם. מימין בר המשקאות ובו שורות של כל המשקאות שבחרתם. אצלכם אוהבים לשתות ומבינים באלכוהול אז לא חסכתם. הברמן מוכן לכל בקשה או גחמה מאלה שרוצים לבחון את צפונות המקום. בהמשך ממוקמות פינות עם מאכלי קונספט: מקסיקני, אסייתי, בלקני ועוד. עם פתיחה כזאת אפשר להתחיל ברגל ימין את האירוע. לאחר שמתקדמים מעט האורחים מתמקמים בשולחנות שלהם ויכולים לצפות על שני אזורים אסטרטגיים, במת הטקס ורחבת הריקודים. 

כל מי שקצת התעייף מההמולה, יכול למצוא לעצמו פינה שקטה וירוקה, לקחת איתו כוסית משקה וליהנות משיחה רגועה עם קרוב או מכר. בקיצור, סביבה חלומית לערב חלומי.

נמצאים בפנים ומרגישים את החוץ

לכל מי שחרד מענייני מזג האוויר, נכונה הפתעה נעימה. אתם לא באמת חשופים לרוח, גשם או שמש קופחת. מתחם האירוע מתוכנן לגמישות מרבית עם אופציות לפתיחה, סגירה ומיזוג על פי הצורך. לכן אתם בעצם נהנים מחוויה מוגנת והרבה אווירה. 

בסיבת אירוע מושלמת כזאת, לא ימצא מישהו שלא ירגיש בנוח. צעירים שרוצים להוציא אנרגיה, לרקוד ולהפגין שמחה, מבוגרים שצריכים תנאים נוחים ונגישות, בעלי השמחה שרוצים וודאות ואפילו ילדים שתרים אחרי הרפתקאות בין בריכות דגי הנוי ושולחן המתוקים... 

מוצאים את המקום הנכון עבורכם

יש הרבה גני אירועים ועליכם לחפש את המקום המתאים ביותר עבורכם. לכן טנקום מעמידה לרשותכם כלי חיפוש מתקדמים וכן מסד נתונים מקיף ועדכני. כנסו עכשיו למערכת לאתר ותתחילו לחפש את המקום המושלם עבורכם. עם רשימה ברורה ביד ותקשורת ישירה עם המקומות קל הרבה יותר להגשים את החלום שלכם.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.