סגור תפריט X

אולמות אירועים או גני אירועים - מה עדיף?

עומדים לקיים אירוע בקרוב? אם כן, בוודאי כמו רבים גם אתם מוצאים את עצמכם בהתלבטות ולא בטוחים מה עדיף - האם לבחור אולמות אירועים לאירוע שלכם, או שמא גני אירועים יתאימו יותר.
ובכן, מדובר בהתלבטות שרבים מכירים ורבים מזדהים איתה, התלבטות אשר יש לה השלכות רבות על האירוע שלכם ולכן חשוב לשקול את הנתונים בכובד ראש לפני שמקבלים את ההחלטה.

מבחינת תקציב - רבים בטוחים כי אולמות אירועים יכולים להיות יקרים יותר מגני אירועים, אך זה לא בהכרח נכון. אתם יכולים למצוא היום מגוון אולמות במחירים נוחים ומשתלמים, וכך גם גני אירועים, לכן השיקול המרכזי שלכם צריך להיות מעבר לשיקול של תקציב, ועל כך תוכלו לקרוא במאמר זה.

מזג האוויר

הנתון הראשון, החשוב והמשמעותי ביותר שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים אולמות אירועים או גני אירועים הוא מזג האוויר.

אם אתם מתכננים את האירוע לתקופת החורף, או חודשי הקיץ החמים במיוחד כמו יולי - אוגוסט, ייתכן כי גני אירועים פחות יתאימו לכם. גם אם אלו גני אירועים מקורים, כאשר מזג האוויר סוער או ההפך, כאשר הוא חם ולח במיוחד, פחות נוח באירוע אשר מתקיים בחוץ, ואם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם את החוויה הטובה ביותר, אווירה נעימה ואירוע שהם באמת יוכלו ליהנות ממנו, עליכם לקחת בחשבון את מזג האוויר הצפוי לאותה תקופה של האירוע ולהתחשב בו בעת קבלת ההחלטה.

סגנון האירוע

עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון הוא הסגנון של האירוע. אם אתם מחפשים אירוע יוקרתי ונוצץ, אירוע בו כל אורח ואורחת ירגישו בעולם אחר לחלוטין, באווירה אקסלוסיבית וייחודית, וירגישו את היוקרה בכל פינה, אולמות אירועים יכולים לתת לכם מענה הרבה יותר טוב. לעומת זאת, אם אתם מחפשים אירוע קליל יותר, אווירה של חיבור לטבע ופחות נצנוצים, גני אירועים יתאימו לכם יותר.

לכן, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה שבו עם עצמכם וחשבו איזה סגנון של אירוע אתם מחפשים ולפיו תוכלו לבצע בחירה נכונה וחכמה.


אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.