סגור תפריט X

אולמות אירועים באשדוד

גרים באשדוד ומתלבטים? אין על מה. לארגן אירוע זה קל ופשוט כשמתנהלים נכון. תארו לעצמכם את האירוע שלכם: אתם עומדים נרגשים בכניסה והמוזמנים הראשונים מתחילים לנוע פנימה עם חיוך גדול, חיבוקים ונשיקות. זה הרגע שאליו ייחלתם כבר הרבה זמן ועשיתם ככל שנדרש בכדי שהכול יהיה מושלם. עכשיו אתם רחוקים מכל הדאגות והטרדות שהעסיקו אתכם בתקופה האחרונה ואתם ממוקדים בכל הטוב והשמחה סביבכם.

בינכם לבין עצמכם אתם מוכנים להודות שלא היה באמת מסובך לארגן את האירוע, פשוט כי פעלתם נכון ובמהירות בעזרת כל ההמלצות במדריכים שקראתם ביחד. חומרי ההדרכה החינמיים שמתפרסמים באתרי האירועים נתנו לכם את כל הידע לפעול נכון והרגשתם כבר בהתחלה כמו מקצוענים בתחום. היה לכם ברור שההתמקדות שלכם תהיה רק על אולמות אירועים באשדוד וכך תידרשו להתלבט פחות. האנשים שאיתם ניהלתם מו"מ הרגישו זאת מיד ופעלו בהתאם ללא טריקים ושטיקים ומהר מאד קיבלתם את מבוקשכם. זוכרים איך הכול התחיל?

רונן ושיר מספרים

הכול קרה מאד מהר. היה לנו ברור שמתישהו בקרוב נחליט להתחתן, אבל לא דיברנו על זה והחיים שלנו זרמו בשגרה של פרנסה וחיים משותפים. היה לנו די נוח ולא רצינו להפר את האידיליה, אך דברים החלו לעלות לקראת סיום חוזה השכירות והרגשנו שאנו צריכים שינוי. להמשיך עוד שנה באותה דירה קטנה ויקרה בתל אביב או להתחיל את החיים האמתיים?

קודם חיפשנו מקום מתאים לאירוע

המעבר חזרה לאשדוד היה טבעי, קרוב להורים ולחברי הילדות בסביבה חמה ומוכרת. סקר שוק מהיר באינטרנט העלה תמונה ברורה למדי של כל אולמות האירועים באזור. מסתבר שיש שפע של אולמות אירועים באשדוד ואנו יכולים להתאים לעצמנו את המקום המושלם שמתאים לתקציב שלנו. היה לנו ברור שאנו לא הולכים "להיקרע" בחתונה ובמקביל אין לנו כוונה להתפשר על האיכות. לכן, חיפשנו מקום טוב במחיר טוב, או במילים אחרות "מקום טוב שלא מחזיק מעצמו יותר מידי". מכיוון שהלכנו על חתונה בחורף ולא היינו לחוצים בזמן, עמד לרשותנו מבחר גדול של אולמות אירועים באשדוד ובסביבה וכל שנדרשנו לעשות הוא לבחור ביניהם את המתאים ביותר.

כל מה שצריך לעשות בשביל הסקר הוא להכין רשימה מקדמית של מספר המוזמנים. לכן ישבנו יחד והכנו רשימה משותפת של החברים והמכרים שלנו. כמו כן, קיבלנו רשימות אורחים מההורים משני הצדדים וחיברנו בין שני הרשימות. זה לא היה כל כך קל ופשוט והיה צורך לוותר על חלק מהרשומים שנכנסו לקטגוריית "לא נעים לי". הסברנו להורים שלנו שאם לא נעים להם, כנראה שגם למוזמנים לא נעים, אז עדיף פשוט לוותר להם ועליהם.

עם רשימה מצומצמת ביד נכנסנו לאתר טנקום שמכיל מאגר שלם של אולמות אירועים והתחלנו לבצע חיפוש בהתאם. יצרנו רשימות שונות לפי הפרמטרים שחשובים לנו, אלה כללו מספר אורחים, מחיר, רמת כשרות, מיקום, מראה ועוד. הרשימה שהכי אהבנו כללה רק אולמות אירועים באשדוד, עד 500 מוזמנים, המלצות גבוהות ומחיר בינוני + ולא כולל אוכל. בסך הכול 6 אולמות אירועים רלוונטיים, לא צריך יותר מזה בכדי למצוא את המקום המושלם עבורנו. השארנו פרטי התקשרות לכול אולמות האירועים שהעלינו ברשימה וזהו.

מבלים ביחד ברחבי אשדוד

בשנים האחרונות אשדוד התפתחה מאד ומסתבר שאנחנו כבר לא כל כך מכירים אותה כמו שחשבנו. איזור תעשייה חדש נפתח ויש הרבה מקומות מעניינים לבקר בהם. לכן, ניצלנו את ההזדמנות לשלב "ביזנס עם פלאג'ר" ושילבנו בכל פעם ביקור בודד לצד בילוי בסביבה. כך לא התעייפנו מכל הטירטורים והבירבורים ושמרנו על שמחת החיים שבדרך כלל מאפיינת אותנו כזוג. השתדלנו לעבוד מסודר ולכן לצורך העניין רכשנו יומן. תחת קטגוריית אולמות אירועים תיעדנו את כל ההסכמות שלנו עם המקומות שבהם ביקרנו. אחרי סיום הפגישה היינו מוצאים לנו מקום נחמד לבלות בו צהריים או ערב, בית קפה, מסעדה איטלקית ובאולינג.

בסך הכול התרשמנו שלא חסר היצע איכותי של אולמות אירועים באשדוד. כל המקומות היו ברמה טובה והציעו מחירים הוגנים, כך שהיה לנו די קשה לבחור. מה שעזר לנו בסופו של דבר להחליט היה דיל שבו קיבלנו די ג'י נחמד שעובד עם המקום וכן קייטרינג במחירים ממש טובים. בחשבון סופי עלה שמצאנו לעצמנו עסקה טובה שאם קצת מזל תשאיר לנו כמה שקלים לטיול בחו"ל במסגרת ירח דבש שעליו חלמנו. ברור לנו לגמרי שלא היינו מקבלים כאלה מחירים בקיץ וסביר להניח שהיינו נדרשים להסתפק בפחות עבור אותה רמה.

סוף טוב הכול טוב

ההתנהלות שלנו הוכיחה את עצמה גם בשורה התחתונה. כל ההצעות לאקסטרות כמו לימוזינה, עוד אלכוהול, עוד מזאטים ועוד ועוד סוננו ללא רחם ובכך חסכנו לא מעט. לעומת זאת הצ'קים דווקא היו נדיבים יותר ממה שתכננו. האנשים שקרובים ויקרים לנו הביעו את שמחתם בדרך הכי חשובה לזוג צעיר.. כסף! ואנו מוקירים על כך מאד. את ירח הדבר מימשנו בדיוק לפי התכנית ובלי להתרושש. את התמונות מהטיול הפכנו לקולאג' מקסים ושלחנו לכל הקרובים שלנו שליוו אותנו ברגעים נפלאים. אנחנו נשארנו לגור באשדוד וחוסכים לרכישת דירה בפרויקט חדש בסביבה. למידע נוסף על אולמות אירועים באשדוד חפשו כן ותתחילו לקבל הצעות.

אולי יעניין אתכם גם
התוכן המוצג בכתבה אינו בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינו מחליף התייעצות מקצועית.